خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 119
بازدید ماه : 242
بازدید کل : 33369
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


كي‌روش: تيم ملي به كمپ‌هاي جايگزين نياز دارد.

 

سرمربي پرتغالي تيم ملي فوتبال ايران تاکيد کرد که تيم ملي براي آماده‌سازي بهتر به کمپ‌هاي جايگزين نياز دارد.

  با شروع کمپ سوم تيم ملي فوتبال ايران با حضور ملي پوشان دعوت شده به اردو زير نظر کالوس کي‌روش آغاز شد تا سرمربي تيم ملي با جديت و دقت بيشتري عملکرد بازيکنان ايراني را زير نظر بگيرد. 
کارلوس کي‌روش در مورد نحوه برگزاري اردوها و شرايط متعدد ملي پوشان گفتگویی را انجام داد، که آن را مي‌خوانيم:

* با به پايان رسيدن کمپ 3 روزه دوم تيم ملي فوتبال ايران و شروع اردوي سوم، چه ارزيابي از نحوه تمرينات ملي‌پوشان و کيفيت آن داريد؟

از انگيزه بالاي بازيکناني که در اين کمپ‌ها ما را همراهي کردند، خيلي خوشحال هستم و سعي و تلاش آنها راضي کننده بود. به نظرم با به پايان رسيدن کمپ دوم و شروع کمپ سوم قدم ديگري براي پيشرفت رو به جلوي فوتبال ايران برداشته شد.

* از کيفيت امکاناتي که در اختيار تيم ملي گذاشته شد و زمين چمن ورزشگاه دستگردي و از اين موضوع که همچنان زمين اصلي ورزشگاه آزادي در اختيار تيم ملي قرار داده نشد، همچنان دلخور هستيد؟

برگزاري تمرينات در ورزشگاه دستگردي يک راه حل موقت بود. البته براي کمپ‌هاي آينده تيم ملي احتمال دارد زمين‌هايي را جايگزين کند و علاوه بر کمپ تيم‌هاي ملي بايد زمين هاي ديگري را نيز در اختيار داشته باشيم. 
البته اين توقع را دارم تا در آينده با در اختيار قرار دادن امکانات بهتر، حمايت‌هاي بيشتري از تيم ملي انجام شود، ضمن اينکه انگيزه‌ها براي انجام اين کار وجود دارد.

* لغو سفر تيم اميد به اوکراين انتقاد شما را به همراه داشت. آيا اين ناراحتي بيشتر به اين موضوع مربوط نمي‌شود که برنامه‌ريزي‌هاي شما براي تيم ملي اميد با اشکال مواجه شده است؟

در اين مورد توضيحاتي را به صورت رسانه‌اي و به مسئولان فدراسيون بيان کرده‌ام. اين موضوع در حال حاضر اتفاق افتاده و ممکن است که برخي مواقع اشتباهات و اشکالاتي برنامه‌هاي شما را تحت‌الشعاع قرار دهد. 
اما موضوع مهم‌ اين است که ديگر اين اشتباهات و اشکالات تکرار نشود و از اين اتفاقات که بعضي اوقات به ضرر تيم‌هاي ملي تمام مي‌شود درس‌ بگيريم و اجازه تکرار آنها را ندهيم.

*کمپ اول تيم ملي براي شناخت نفرات ملي‌پوش به بازي‌هاي دستگرمي فوتبال اختصاص داشت. در کمپ دوم کارهاي تاکتيکي در کنار بازي فوتبال در دستور کار قرار گرفت. اکنون هدفگذاري شما براي کمپ سوم چيست؟

در کمپ 3 روزه سوم برنامه‌هايي شبيه به کمپ دوم را در برنامه داريم. همين گروهي که در کمپ دوم تيم ملي را همراهي کردند به غير از احسان حاج‌صفي در کمپ سوم نيز حضور دارند، ضمن اينکه نفرات ملي‌پوش تيم‌هاي استقلال و فولاد خوزستان که از جام حذفي کنار رفتند همراه با جواد نکونام ما را در اين کمپ همراهي مي‌کنند.

*پس باز هم قصد ارزيابي و شناخت ملي‌پوشان را داريد؟

بله و براي اين کار بازي‌هاي دوستانه فوتبال و يک مقدار کم کارهاي تاکتيکي را براي کمپ بعدي برنامه‌ريزي‌ کرده‌ايم.

*با توجه به اينکه از تيم‌هاي سپاهان، ذوب‌‌‌آهن و استقلال نفرات ملي‌پوش کمتري نسبت به پرسپوليس به اردوهاي تيم ملي دعوت شدند، انتظار نمي‌رفت که از جمع پرسپوليسي‌ها 9 بازيکن به اردوي تيم ملي دعوت شوند. در اين مورد چه عقيده‌اي داريد؟

9 بازيکن از پرسپوليس را زيرنظر گرفته بوديم، اما اين بازيکنان به حالت موقت و آماده‌باش هستند و اين موضوع يعني اينکه حضور اين تعداد براي کمپ بعدي قطعي نيست. پس از بازي‌هاي فينال جام حذفي، ملي‌پوشاني که قصد داريم به صورت قطعي آنها را به کمپ بعدي دعوت کنيم، انتخاب و اسامي‌شان را اعلام خواهيم کرد.

*براي انتخاب ليست نهايي چه روالي طي خواهد شد؟

روال معمول در تيم ملي اين است که بازيکناني که در مدت برگزاري رقابت‌هاي ليگ برتر، جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا زير نظر گرفته بوديم را به اردوها دعوت و از نزديک شرايط آنها را مورد ارزيابي قرار دهيم و سپس در مورد آنها تصميم‌گيري کنيم.

*با توجه به اينکه بازيکنان نسبتاً زيادي را تا امروز محک زده‌ايد؛ موفق به شناسايي چند درصد از ترکيب تيم ملي شده‌ايد؟

ايده‌هايي در ذهنم دارم، اما خيلي زود است که بخواهيم در مورد ليست و ترکيب نهايي تيم ملي صحبت کنيم، اما مهم اين است که بتوانيم به همه بازيکناني که زير نظر داشته‌ايم، فرصت بدهيم تا خودشان را نشان دهند. 
اگر بخواهم در حال حاضر و با سرعت پاسخ اين سؤال را داده و تصميم‌گيري کنم، مرتکب اشتباه خواهم شد، چراکه هنوز تمام بازيکناني که در نظر داشته‌ام را مورد ارزيابي قرار نداده‌ام.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

ترابيان: نمي‌توانيم صددرصد پاسخگوي خواسته‌هاي کي‌روش باشيم

 

سرپرست تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: بايد بپذيريم که ما نمي‌توانيم صددرصد پاسخگوي درخواست هاي کارلوس کي روش در تيم ملي باشيم. 

  عباس ترابیان سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان صبح امروز یکشنبه با بیان این مطلب در خصوص دلایل در اختیار قرار ندادن زمین شماره یک ورزشگاه آزادی به تیم ملی گفت: پیش از اینکه اردوی تیم ملی آغاز شود نشستی با مسئولان ورزشگاه آزادی داشتیم تا زمین شماره یک این ورزشگاه را برای برگزاری دیدار دوستانه تیم های امید و بزرگسالان فوتبال ایران در اختیار ما قرار دهند. ما در آن جلسه که با حضور آقای کفاشیان برگزار شد موافقت مدیر ورزشگاه آزادی را جلب کردیم اما ایشان پس از آنکه کتبا نامه زدیم و خواهان زمین شماره یک ورزشگاه آزادی شدیم با درخواست ما مخالفت کردند.

وی با طرح این احتمال که شاید به مسئولان ورزشگاه آزادی خوب تفهیم نشده و آنها گمان کردند که ما زمین شماره یک این ورزشگاه را برای تمرین می خواستیم افزود: اگر آنها تصورشان بر این بوده که ما زمین را فقط برای تمرین می خواستیم حرفشان درست است چرا که زمین ورزشگاه آزادی به عنوان یک مجموعه ملی برای تمرین کردن نیست ما هم این زمین را برای تمرین تمرین نمی خواستیم بلکه در نظر داشتم بازی تیم های امید و بزرگسالان در این زمین برگزار شود.

وی در ادامه یادآور شد: شاید مربیان پیشین تیم ملی روی برخی از موارد از جمله  زمین تمرین چندان حساس نبوده باشند اما کارلوس کی روش خیلی روی زمین حساس است. او در نشستی که با آقای کفاشیان داشتیم تاکید کرد برای این مربی زمین و بچه هایش که همان بازیکنان هستند از دریچه امنیت زیادی برخوردار است. شما نگاه کنید همین زمین شماره یک کمپ تیم ملی شاید از دید ما شرایط خوبی داشته باشد اما کارلوس کی روش ایرادهایی از این زمین گرفته و حتی به ما تاکید کرده شاید تا دو هفته دیگر بخش هایی از این زمین از بین برود.

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: شرایط اقلیمی کشور ما به گونه ای است که با استاندارد اروپا فاصله دارد ما باید این را بپذیریم و در عین حال توجه داشته باشیم که سخت گیری های کی روش در نهایت به نفع کشور ماست.

ترابیان خاطرنشان کرد: ما به طور صددرصد نمی توانیم پاسخگوی خواسته های کارلوس کی روش باشیم این یک واقعیت است که باید آن را بپذیریم.

ترابیان ضمن تاکید بر اینکه اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان در کشور اتریش متفاوت بامحلی است که تیم ملی سال گذشته در آن اردوی آماده سازی خود را برپا کرد افزود: از آنجایی که "میک مک درموت" قرار است در این اردو مراحل آماده سازی ویژه ای برای تیم ملی پیاده کند به طور  ویژه این محل را مورد بازبینی قرار داده، گزارشی تهیه کرده که مورد تایید سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون فوتبال قرار گرفته است.

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان  از برگزاری یک بازی تدارکاتی در این اردو خبر داد و گفت: از آنجایی که تیم های ملی در آن برهه زمانی برنامه آماده سازی ندارند یک بازی دوستانه با تیم باشگاهی برگزار خواهیم کرد که هنوز نام این تیم مشخص نشده است. اگر هم شرایط برگزاری بازی دوستانه فراهم نشد بازیکنان تیم ملی در قالب دو تیم با یکدیگر روبرو خواهند شد.

وی از اقدامات مسئولان تیم ملی برای شناخت هر چه بیشتر تیم ملی مالدیو خبر داد و گفت: در حاشیه اجلاس فیفا نشستی با دبیرکل فدراسیون فوتبال سنگاپور داشتم تا آنها فیلم دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال این کشور مقابل مالدیو را در اختیارمان قرار دهند همچنین قرار است یکی از مربیان تیم ملی به مالدیو سفر کند تا تماشاگر دیدار دوستانه این کشور مقابل هند باشد.

ترابیان مالدیو راتیمی ناشناخته خواند و گفت: مطمئن باشید مالدیو تیمی نیست که بیاید به راحتی از تیممان 17 گل بخورد و برود . این تیم به مراتب قوی تر از گذشته شده و حریفی دست و پا بسته برای ما نخواهد بود.

وی در خصوص حضور بازیکنان ایرانی الاصل در ترکیب این تیم گفت: یک سری بازیکنان ایرانی الاصل هستند که شناسایی شده اند و در صورتی که آمادگی لازم برای همراهی تیم ملی را داشته باشند به اردو دعوت خواهند شد که یکی از آنها اشکان دژآگه است . از آنجایی که نمی خواهیم قصه گذشته تکرار شود قصد داریم خیلی محتاطانه برای حضور این بازیکن در تیم ملی تصمیم گیری کنیم. دژاگه شخصا علاقه دارد تیم ملی را همراهی کند  و بدون شک به ما "نه" نمی گوید.

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ سوالی که برنامه کارلوس کی روش را پس از اردوی سوم تیم ملی جویا شد گفت: آقای کارلوس کی روش یک برنامه ای دارد که هنوز آن را به اطلاع ما نرسانده قطعا اگر برنامه شان به گونه ای باشد که بخواهند در ایران آن را پیگیری کنند در کشورمان می مانند کما اینکه تا به امروز هم در ایران بوده و کارهای آماده سازی تیم ملی را دنبال کرده اند.

وی همچنین از حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در اردوی اتریش با حضور نزدیک به 30 بازیکن خبر داد.

نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

گزارش تمرين تيم ملي فوتبال ايران

 

اردوي سوم تيم ملي فوتبال ايران که از امروز آغاز شد، با حضور جواد نکونام و ممنوعيت گلزني براي علي کريمي همراه بود.

  اردوي سوم تيم ملي فوتبال ايران از ساعت 18 امروز (شنبه) در زمين چمن تيم‌هاي ملي زير نظر کي‌روش و دستيارانش با حضور 32 بازيکن آغاز شد. 
در اين تمرين هر 32 بازيکن دعوت شده به تيم ملي از جمله جواد نکونام و ملي پوشان تيم‌هاي فوتبال استقلال و فولاد خوزستان حضور داشتند که نکونام نخستين تمرينش را از زمان حضور کي‌روش به عنوان سرمربي تيم ملي با اين تيم برگزار کرد.

* 28 بازيکن در مرحله اول تمرين امروز، در دو گروه 9 نفره و يک گروه 10 نفره زير نظر اميد نمازي و مايکل مک‌درموت بدن‌ساز تيم ملي با دويدن در بين موانع و انجام حرکات کششي و نرمشي بدن‌هاي خود را گرم کردند.

* جواد نکونام، علي کريمي و ايمان مبعلي پيشتاز اين سه گروه بودند و ساير نفرات پشت اين سه بازيکن بدن‌هاي خود را گرم مي‌کردند ضمن اينکه کادر فني تأکيد داشتند تا بازيکنان ملي پوش استقلال و فولاد براي گرم کردن در يک گروه باشند و فشار زيادي را به خود نياورند.

* عباس ترابيان سرپرست تيم ملي پس از مدت‌ها غيبت امروز از ابتدا در کنار ملي پوشان حضور داشت و در کنار والي زاده نظاره‌گر تمرينات شد.

* کي‌روش و سيموئل زمانيکه بازيکنان بدن خود را گرم مي‌کردند نظارت مستقيمي بر تمرينات داشتند و نکته جالب اينکه مک‌در‌موت با هيجان خاصي به ملي‌پوشان تذکراتي را ارائه مي‌کرد. 
در اين مرحله صحبت‌هاي بدن‌ساز تيم ملي توسط نمازي و بعضا علي کريمي براي بازيکنان ترجمه مي‌شد.

* مرحله بعدي، کار با توپ بود که سه گروه فوق به پنج قسمت تقسيم شده و با استقرار در کنار موانع به پاس‌کاري يک ضرب پرداختند. استارت‌هاي انفجاري نيز در دستور کار بازيکنان قرار داشت.

* مهرداد پولادي ملي پوش فوتبال مس کرمان امروز از ابتداي تمرين زانوي خود را بسته و پس از تستي که زير نظر کادر پزشکي داد با صحبت با کي‌روش از کنار زمين نظاره‌گر تمرينات شد.

* در ادامه بازيکنان به سه تيم 8 نفره سبز، نارنجي و سفيد تقسيم شدند و در نصف زمين و با عرض کمتر فوتبال تحت فشار را زير نظر سرمربي تيم ملي برگزار کردند. 
در مرحله اول اين قسمت از تمرين دو تيم سفيد و نارنجي با هم بازي کردند که علي کريمي با پوشيدن کاور سورمه‌اي به تيم حمله کننده براي رسيدن به گل کمک مي‌کرد. 
علي کريمي بايد بازيکنان هم تيمي‌اش را در موقعيت گل‌زني قرار مي‌داد و به دستور کادر فني اجازه گل‌زني نداشت. 
بازيکنان استقلال و فولاد در قسمتي از زمين و بازيکنان سبز نيز در قسمت ديگري از زمين سپک‌تاکرا بازي کردند.

* در ادامه تمرينات امروز تيم ملي، بازيکنان سبز زير نظر بدنساز تيم ملي آماده حضور در زمين بازي شدند و جاي بازيکنان نارنجي که بازي را واگذار کرده بودند حريف سفيد پوشان شدند.

* دروازه‌‌بان‌هاي تيم بازنده نيز زير نظر گاسپار که امروز در غياب بابازاده کار با دروازه‌بان‌ها را بر عهده داشت، تمرين کردند.

* نکته جالب اينکه بدن‌ساز تيم ملي مک درموت بر روي بازي سپک‌تاکرا بازيکنان تيم ملي هم نظارت داشت و نکاتي را در حين بازي به آنان گوشزد مي‌کرد کريمي نيز در اين بخش به بازيکنان نارنجي‌پوش کمک مي‌کرد و کري خواني او با تيم مقابل بسيار جالب بود.

* در جريان بازي تيم‌هاي سفيد و سبز سعيد دقيقي که دوران نقاهت را پشت سر مي‌گذارد موظف بود که فشار کمتري به خود بياورد. 
همچنين جواد نکونام در مسابقه دوم تيم سبز را همراهي و به همبازيانش تذکرات فني را ارائه مي‌کرد.

* اين مسابقه با مصدوميت جزئي قاسم حدادي‌فر، ملي پوش تيم فوتبال ذوب آهن همراه بود.

* در بازي پاياني که بين دو تيم سبز و نارنجي برگزار شد علي کريمي که امروز از آماده‌هاي تمرين بود پس از دقايقي استراحت دوباره با کاور سورمه‌اي به ميدان بازگشته و همان مسئوليت قبلي را به عهده گرفت ضمن اينکه بازي دستگرمي امروز با گلزني آندرانيک تيموريان روي يک شوت زيبا و ديدني به پايان رسيد و ملي پوشان پس از 90 دقيقه تمرين پر فشار به کار خود پايان دادند.

* بازيکنان استقلال و فولاد جداگانه زمين کمپ تيم‌هاي ملي را زودتر از ساير ملي پوشان ترک کردند. 
همچنين کادر فني تيم ملي پس از اينکه اتوبوس بازيکنان به سمت هتل حرکت کردند با تمام اعضا جلسه‌اي سرپايي را در زمين چمن برگزار کردند.

* در تمرين امروز تنها دو خبرنگار و سه عکاس حضور داشتند همچنين حدود 20 نفر نيز از روي سکوها به تماشاي تمرين تيم ملي پرداختند.

* در اين تمرين پيراهن شماره 10 بر تن رضا نوروزي آقاي گل ليگ برتر بود.

 

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

ساعت نشست خبري كي‌روش تغيير كرد

 

ساعت نشست خبري سرمربي تيم ملي فوتبال تغيير کرد.

  در حالي که امروز اعلام شده بود که نشست خبري کارلوس کي‌روش با خبرنگاران پس ازتمرين تيم ملي در ورزشگاه دستگردي برگزار مي شود، اما در پي اعتراض برخي رسانه ها به زمان برگزاري اين نشست، ساعت آن تغيير پيدا کرد. 
بدين ترتيب اين نشست ساعت 17:30 امروز و پيش از شروع تمرين تيم ملي برگزار مي شود. 
دليل تغيير زمان نشست کي‌روش اعتراض خبرنگاران نسبت به ساعت اعلام شده قبلي بود.

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

ترابيان: گاسپارت هفته آينده به ايران بازمي‌گردد

 

سرپرست تيم ملي فوتبال شايعه ترک ايران براي هميشه توسط دن گاسپارت را تکذيب کرد.

  به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، عباس ترابيان درباره شايعه ترک ايران از سوي گاسپارت براي هميشه اظهار داشت: برخي از رسانه ها شايعه کردند که دن گاسپارت براي هميشه از ايران رفته است، رسانه هايي هم بودند که ترک او را شش ماهه دانسته بودند. در اين باره بايد بگويم به جهت اينکه کي‌روش به او ماموريت داده تا براي انجام کاري به خارج از کشور برود و بر اساس ماموريتي که کي‌روش به او محول کرده انجام وظيفه کند، او ايران نيست. 
وي ادامه داد: گاسپارت بايد گذرنامه اش را هم تعويض مي کرد و به همين جهت از ايران خارج شد. مطمئن باشيد او اواخر هفته آينده به ايران بازمي گردد.

 

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: سه شنبه 3 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اميد‌ها با دو مصدوم تمرين مي‌كنند

 

تمرينات تيم فوتبال اميد با دو بازيکن مصدوم پيگيري مي‌شود.

  به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، دومين تمرين تيم اميد با حضور همه بازيکنان برگزار شد. در اين اردو دو بازيکن مصدوم به نام هاي آرش افشين و بختيار رحماني وجود دارد که آرش افشين دويدن دور زمين را آغاز کرده و بختيار رحماني که ديروز تمرين نکرد امروز تمريناتش را شروع کرد.

صبح امروز کادر فني تمرينات سبکي را براي بازيکنان در نظر گرفتند و پس از گرم کردن زير نظر نعيما خواجعلي بازيکنان به دور زمين دويدند، سپس به دو گروه 4 نفره براي انجام بازي سپک تاکرا و دو گروه شش نفره براي انجام تمرين آقا وسط تقسيم شدند و زير نظر مارکار آقاجانيان تمرين کردند.

تمرينات تيم اميد در حال پيگيري است و امروز بعدازظهر هم اين تيم تمرين مي کند، اما فردا صبح تمرينات تعطيل است و همه اعضاي تيم اميد در مراسم تشييع پيکر ناصر حجازي در ورزشگاه آزادي شرکت خواهند کرد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: سه شنبه 3 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

كي‌روش: نبايد فراموش كنيم چه اهداف بزرگي داريم

 

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت: بايد تمرکز لازم را روي کارمان داشته باشيم و فراموش نکنيم چه اهدافي داريم.

     به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، سرمربي تيم ملي بزرگسالان به همراه سرپرست تيم ملي و دستيارانش سيموئز و مک‌درموت در تمرينات تيم اميد حاضر شدند. کارلوس کي‌روش در ابتداي تمرين با همه بازيکنان دست داد و دقايقي براي آنها صحبت کرد.

سرمربي تيم ملي گفت: من به همه شما که در تيم اميد حضور داريد خوشامد مي گويم و اين افتخاري است که در کنار هم هستيم. بودن در تيم اميد و بزرگسالان تفاوتي نمي کند و کار در اين تيم ها هم فرقي ندارد چرا که ما در دو جبهه در حال کار کردن هستيم. هدف بايد رشد کيفي هر دو تيم باشد و همه ما در دو تيم ملي و اميد يک ماموريت بزرگ داريم و آن اين است که عزم راسخي براي گذشتن از مراحل پيش‌رو داشته باشيم پس بايد تمرکز لازم را روي کارمان داشته باشيم و فراموش نکنيم چه اهدافي داريم.

کي‌روش در ادامه گفت: ماموريت ما براي رسيدن به اهدافمان مهم است و شما بايد به فرامين سرمربي و مربيانتان به خوبي گوش دهيد و آن چيزي که از شما خواسته مي شود انجام دهيد در اين صورت موفق خواهيد شد. من براي همه شما در همه مراحل پيش رو آرزوي موفقيت دارم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: سه شنبه 3 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

كنفرانس خبري كي‌روش لغو شد

 

در پي درگذشت ناصر حجازي مسئولان فدراسيون فوتبال نشست خبري سرمربي تيم ملي را لغو کردند. 

  قرار بود نشست خبري کارلوس کي‌روش ساعت 16 امروز در ورزشگاه دستگردي برگزار شود اما به دليل درگذشت ناصر حجازي اين نشست به دستور مسئولان فدراسيون لغو شد. 
ناصر حجازي امروز به دليل بيماري سرطان درگذشت تا جامعه ورزشي ايران در غم و اندوه او روز تلخي را تجربه کنند.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 2 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

ترابيان: كي‌روش مي‌داند كه مي‌خواهد چه كار كند

 

سرپرست تيم ملي فوتبال گفت: بايد قبول کنيم که کي‌روش مي‌داند مي‌خواهد چه کار کند.

   عباس ترابيان در حاشيه اولين تمرين تيم ملي گفت: امروز، روز بزرگي براي ما است چون نخستين تمرين تيم ملي را با حضور سرمربي جديد برگزار مي‌کنيم اما متأسفانه اين موضوع با ضايعه درگذشت حجازي مصادف شد.

سرپرست تيم ملي فوتبال ادامه داد: قرار بود اولين تمرين در زمين آزادي برگزار شود اما به دليل ناهماهنگي يا کم‌لطفي مسئولان ورزشگاه اين موضوع اتفاق نيفتاد. شايد آنها دلايل قابل قبولي هم داشته باشند اما کادر فني‌اي داريم که در سطح استانداردهاي جهاني است و ما هم بايد استانداردهاي خودمان را نشان دهيم. امروز قرار بود بازيکنان دعوت شده در قالب دو تيم تنها فوتبال بازي کنند و تمريني در کار نبود که به زمين آسيب برسانند ولي با وجود صحبت‌هايي که داشتيم زمين به ما داده نشد.

ترابيان عنوان کرد: به هر حال به زمين دستگردي آمديم و 3 روز تمرينات را در اينجا پيگيري مي‌کنيم. خوشبختانه هماهنگي‌هايي خوبي هم از سوي مسئولان اين ورزشگاه انجام شده است.

وي درباره انتقاداتي که از اسامي اعلام شده تيم ملي فوتبال مي‌شود، گفت: اين انتقادات مي‌تواند راهنماي خوبي باشد به شرط اينکه از روي نيت خير بوده و سازنده باشد. خودم هم تجربه استفاده از چنين انتقاداتي را داشته‌ام.کي‌روش 30 سال در بالاترين سطح فوتبال مربي تيم‌هاي مختلف ملي و باشگاهي بوده و ما بايد از اين تجارب او استفاده کنيم. خيلي از بازيکنان را دعوت کرده است تا نسبت به آنها شناخت پيدا کند. بايد قبول کنيم که کي‌روش مي‌داند مي‌خواهد چه کار کند. او نياز به زمان دارد.

ترابيان در مورد استرسي که بازيکنان در تمرين امروز به خاطر حضور کي‌روش داشتند گفت: بازيکنان ايراني باهوش هستند. همه آنها مي‌دانند که مربي تيم ملي سوابق خوبي در سطح جهان دارد و همه مي‌خواهند جزو 11 سربازي باشند که در جام جهاني برزيل بازي مي‌کنند. به همين دليل تمام تلاش‌شان را مي‌کنند تا بهترين نمايش را در حضور سرمربي جديد تيم ملي داشته باشند.

سرپرست تيم ملي فوتبال در مورد حواشي اخير که پيرامون پرداخت مطالبات کي‌روش ايجاد شده بود، گفت:‌ اين حواشي مربوط به زماني است که هنوز تمرينات شروع نشده بود. امروز بيشتر حواس‌ها و تمرکز روي تمرينات تيم ملي است که چه کاري قرار است انجام گيرد و ديگر خبري از اين حواشي نيست. تمام تمرکز روي اين است که چه کساني تلاش مي‌کنند جزو 11 نفر اصلي باشند. مشکل داريم اما مشکل خاصي وجود ندارد. کي‌روش در تيم‌هاي منچستر و رئال مادريد حضور داشته و در آن سطح از ما استانداردها را مي‌خواهد که شايد نتوانيم خواسته او را برآورده کنيم اما اين زمينه خوبي است که تلاش کنيم و به آن سطح از استاندارد برسيم.

ترابيان در مورد برنامه تيم ملي فوتبال گفت: برگزاري يک اردوي خارجي و سپس بازي با مادگاسکار را در تهران در دستور کار داريم. اين تيم به اين دليل انتخاب شد که شباهت زيادي با مالديو دارد. پس از اين بازي نيز براي ديدار با مالديو عازم اين کشور خواهيم شد.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا کي‌روش براي ديدن فينال ليگ قهرمانان اروپا بين تيم‌هاي منچستر و بارسلونا مي‌رود يا نه گفت:‌ حداقل تا حالا او چيزي در اين مورد به ما نگفته است. در هر صورت اگر چنين قصدي دارد حتماً بايد اطلاع دهد و کسب اجازه کند اما فعلاً چيزي اعلام نکرده است.

سرپرست تيم ملي فوتبال در مورد سکوهاي خالي ورزشگاه دستگري و عدم استقبال تماشاگران از نخستين تمرين تيم ملي گفت: شايد بهترين دليل خالي بودن سکوها درگذشت حجازي و تمرکز حواس‌ها به اين موضوع بوده است.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 2 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

بابازاده مربي دروازه‌بانان تيم ملي فوتبال شد

 

حميد بابازاده به عنوان مربي دروازه‌بان‌هاي تيم ملي فوتبال ايران انتخاب شد.

  بر اساس اعلام عباس ترابيان سرپرست تيم ملي، حميد بابازاده به عنوان مربي دروازه‌بانان تيم ملي فوتبال انتخاب شد. وي در تمرين عصر امروز حضور يافت و رسما کار خود را آغاز کرد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 2 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اولين تمرين تيم ملي زير نظر كي‌روش آغاز شد

 

 

اولين تمرين تيم ملي فوتبال ايران زير نظر سرمربي جديد آغاز شد.

  تيم ملي فوتبال ايران از امروز تمرينات خود را با حضور کارلوس کي‌روش آغاز کرد. 
نخستين تمرين تيم ملي زير نظر اين مربي پرتغالي از ساعت 17:15 در ورزشگاه دستگردي آغاز شد. 
26 بازيکن در اين تمرين حضور دارند و قرار است حمودي و رضا نوروزي امشب به اردوي تيم ملي ملحق شوند.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 2 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

كادرفني و سرپرست تيم ملي در مراسم تشييع پيكر حجازي شركت مي‌كنند

 

مدير رسانه تيم ملي فوتبال با تسليت درگذشت ناصر حجازي خبر داد که روز چهارشنبه کليه کادر فني و سرپرست تيم ملي در مراسم تشييع جنازه ناصر حجازي شرکت خواهند کرد.

    به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، خسرو والي زاده با اشاره به اينکه بازيکنان تيم ملي فوتبال ايران از مرگ دروازه بان نامدار بزرگ ايران داغدار هستند، گفت: همه بازيکنان و کادر فني و سرپرستي ساعت 9 صبح روز چهارشنبه در مراسم تشييع پيکر اسطوره فوتبال ايران شرکت خواهند کرد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 2 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

سكوت 2 دقيقه‌اي بازيكنان تيم ملي به مناسبت درگذشت حجازي

 

سرپرست تيم ملي فوتبال از سکوت 2 دقيقه‌اي بازيکنان قبل از شروع تمرين خبر داد.

   به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، عباس ترابيان اظهار داشت: از طرف کادر فني و سرپرست تيم ملي و تک تک بازيکنان، اين ضايعه بزرگ را به جامعه ورزش علي الخصوص فوتبالدوستان کشور و خانواده اين بزرگمرد تسليت عرض مي کنيم و به همين مناسبت قبل از شروع تمرينات به احترام اسطوره فوتبال ايران 2 دقيقه سکوت مي کنيم.

وي افزود: برهمين اساس کنفرانس کارلوس کي‌روش به خاطر اينکه عزيزان رسانه ها بتوانند دين خود را در حق اين بزرگمرد فوتبال ايران ادا کنند، لغو و به وقت ديگري موکول شد. 
سرپرست تيم ملي فوتبال همچنين از سکوت 2 دقيقه‌اي بازيکنان قبل از شروع تمرين امروز خبر داد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 2 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اسامي تيم ملي فوتبال روز چهارشنبه اعلام مي‌شود

 

دور جديد تمرينات تيم ملي فوتبال کشورمان در حالي از روز دوشنبه هفته پيش رو آغاز مي شود که فهرست بازيکنان اين تيم روز چهارشنبه هفته جاري اعلام خواهد شد. 

    "کارلوس کی‌روش"، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان در نخستین فراخوان خود بازیکنانی را به اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان دعوت خواهد کرد که تیم‌های شان درگیر مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا نباشند.

بدین ترتیب بازیکنان ملی پوش سپاهان و ذوب آهن اصفهان که تیم‌های آنها درگیر دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا هستند، در اردوی پیش روی تیم ملی حضور نخواهند داشت.

به احتمال فراوان جمع بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان را 30 بازیکن تشکیل می دهند و طی روزهای دوم تا چهارم خردادماه به مدت سه روز تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی پیگیری می کنند.

این نخستین اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان است که زیر نظر کارلوس کی‌روش پرتغالی و دستیارانش برگزار خواهد شد.

نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 25 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

حضور كي‌روش در اردوي استقلال و عيادت ابراهيم‌زاده و پورغلامي از حجازي

 

سرمربي تيم ملي فوتبال در اردوي استقلال حاضر شد و با مظلومي صحبت کرد.

 شب گذشته اردوي تيم استقلال در هتل المپيک براي بازي امروز مقابل ملوان انزلي برگزار شد. با توجه به اينکه فعلا کارلوس کي‌روش در اين هتل اقامت دارد براي دقايقي در جمع آبي پوشان حضور پيدا کرد.  سرمربي تيم ملي براي چند دقيقه نيز با پرويز مظلومي به خوش و بش پرداخت. 
 ديدار تيم هاي استقلال و ملوان امروز ساعت 18 در ورزشگاه آزادي برگزار مي شود.

 *منصور ابراهيم زاده سرمربي ذوب آهن و فرهاد پورغلامي سرمربي ملوان انزلي روز گذشته در منزل ناصر حجازي حضور پيدا و از رئيس کميته فني باشگاه استقلال عيادت کردند. 
 حجازي هفته گذشته از بيمارستان ترخيص شد و در اين مدت افراد زيادي به ملاقات او رفته اند.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 25 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

منصوریان ۳ پرسپولیسی را دعوت کرد

 

 

تیم فوتبال امید ایران با هدایت علیرضا منصوریان،بعد از اعلام اسامی بازیکنان دعوت شده تمرینات خود را آغاز خواهد کرد تا برای دیدار با عراق در رقابت های مقدماتی المپیک لندن آماده شود. در این باره مطلع شدیم که سرمربی امید از حمیدرضا علی عسگری، سامان آقازمانی و سعید حلافی دعوت کرده و از آنها خواسته تا مدارک شان را به فدراسیون تحویل بدهند. گفتنی است، اسامی بازیکنان تیم امید روز چهارشنبه اعلام خواهد شد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: شنبه 24 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

تاج: کي‌روش کاري به حرف‌ و حديث‌ها ندارد

 

نايب رئيس اول فدراسيون فوتبال گفت: کي‌روش فعاليت‌هايش را به خوبي انجام مي‌دهد و به حرف و حديث‌ها کاري ندارد.

  مهدي تاج در گفت و گو با سايت فدراسيون فوتبال در خصوص پرداخت دستمزد کي‌روش اظهار داشت: فدراسيون تکليفي را که در خصوص کي‌روش و همکارانش داشته و موضوع پرداخت مربوط به حقوق، دستمزد و قرارداد وي انجام شده است.در خصوص تجهيزات بيشتر در کمپ تيم هاي ملي و محل کار وي نيز اقدامات خوبي صورت گرفته است. خوشبختانه وي فعاليت هايش را به خوبي انجام مي دهد و به حرف و حديث ها کاري ندارد.به نظر کي‌روش احترام مي گذارم و اميدوار هستم با برگزاري اردوهاي منظم براي تيم هاي ملي،شاهد موفقيت اين رشته در ميادين بين المللي و مهم باشيم.

رئيس کميته داوران در خصوص داوري و آخرين وضعيت قضاوت در رقابت هاي ليگ دسته اول گفت: در بخش داوري فعاليت هاي خوبي صورت گرفته و اعضاي کميته داوران دقت کافي را براي برگزاري بازي هاي حساس ليگ دسته اول دارند. در واقع در ليگ دسته اول علاوه بر ناظران انضباطي، ناظران ويژه داوري نيز حضور داشته و بهترين داوران، قضاوت مسابقات ليگ دسته يک را بر عهده دارند و در واقع سعي ما بر اين است که بهترين داوران را براي قضاوت در مسابقات ليگ يک بگذاريم.خوشبختانه براي اولين بار است که سازمان ليگ آزادگان مسابقات خود را به موقع تمام مي کند که از مسئولين دراين سازمان تشکر مي کنم.

وي در پايان در خصوص آخرين وضعيت کميته انضباطي گفت: فعلا اين کميته فعاليت هاي خود را با اعضاي اين کميته که از باسابقه ترين افراد هستند، پيگيري مي کند تا رئيس جديد انتخاب شود. هنوز هيچ حکمي براي کسي صادر نشده و اميدوار هستم تا با انتخاب بهترين گزينه براي رياست کميته انضباطي، شاهد فعاليت هاي مطلوب اين کميته همچون گذشته باشيم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

کارلوس کرش استقلالی است ! + عکس

 

 

این روزها حتی کوچک ترین خبرهایی که به کارلوس کرش مربوط شود در صدر اخبار ورزشی رسانه ها قرار می گیرد. از محل سکونت کرش گرفته تا گمانه زنی هایی که درباره میزان دستمزد و بندهای قرارداد او با فدراسیون فوتبال می شود. در این بین گرایش رنگی کارلوس کرش موضوعی است که شاید دانستن آن برای بسیاری از فوتبالدوستان جالب باشد.بدون شک اکثر قریب به اتفاق هواداران فوتبال در ایران طرفدار یکی از دو تیم پرسپولیس یا استقلال هستند. این در حالی است که کرش هم، چنین مساله ای را تجربه می کند! با وجود اینکه مدت زمان زیادی از حضور کرش در ایران و آشنایی او با فوتبال ما نمی گذرد، اما به نظر می رسد رنگ آبی حسابی دل کرش را برده است! البته تعلق خاطر کرش به رنگ آبی مربوط به حالا نیست و او در کشور پرتغال هم طرفدار تیم آبی و سفیدپوش پورتو بوده است، نه قرمزپوش بنفیکا.با این اوصاف سرمربی پرتغالی تیم ملی در صفحه فیس بوک خود و در بخش تیم های برگزیده، نام تیمی از ایران را قرار داده که برای هواداران فوتبال جالب است. در بخش تیم های برگزیده کرش، منچستریونایتد، چلسی، بارسلونا و پورتو قرار دارد و قسمت مهم برای هواداران فوتبال در ایران قرار گرفتن نام استقلال است. کرش طرفدار و دوستدار استقلال است و این موضوع را نتوانسته در صفحه فیس بوک خود پنهان کند. البته به نظر می رسد او نه تنها علاقه زیادی به رنگ آبی دارد بلکه چندان هم از قرمز خوشش نمی آید؛ یادآوری اظهارنظر کارلوس کرش در اولین کنفرانس مطبوعاتی اش در ایران که به معرفی دستیارانش مربوط می شد، موید این مهم است. سرمربی تیم ملی در آخرین دقایق آن کنفرانس چنین گفت:« باید به موضوعی اشاره کنم که زیاد به سوالات شما مربوط نیست و مساله ای خارج از کنفرانس است. متاسفانه سیموئز طرفدار تیم قرمز است. او به رنگ قرمز علاقه دارد.»

 

از طرفی کرش تاکنون چهار بازی استقلال را ازنزدیک دیده و آبی پوشان پایتخت بیش از هر تیم دیگری مورد توجه سرمربی تیم ملی بوده اند. کرش تاکنون بازی های استقلال مقابل پاختاکور، نفت آبادان، تراکتورسازی و راه آهن را از نزدیک تماشا کرده و این در حالی است که تنها دو بازی پرسپولیس برابر نفت تهران و استیل آذین را از نزدیک دیده و برای دیدن بازی پیکان و ذوب آهن هم یک بار به قزوین و اصفهان سفر کرده است.

در هر حال اینکه کرش به یکی از دو تیم بزرگ ایران یعنی پرسپولیس یا استقلال علاقه بیشتری دارد، شاید موضوعی طبیعی باشد اما این مساله زمانی برای هواداران مهم تر خواهد شد که تعداد بازیکنان دعوت شده به تیم ملی از استقلال، بیشتر از پرسپولیس شود. آن وقت گرایش رنگی کرش برای او دردسرساز خواهد شد. از طرفی این علاقه می تواند مقدمات دعوت از فرهاد مجیدی کاپیتان استقلال که در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی برای آبی پوشان داشته را فراهم کند.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

ترابيان:ايميل ناظر بازي يك سند براي ما محسوب مي‌شود

 

پيش‌بيني مي کرديم که فدراسيون فوتبال عربستان پس از بازي پرسپوليس و الاتحاد چنين نامه‌اي به AFC بزند.

رييس کميته بين‌الملل فدراسيون فوتبال درباره نامه درخواست فدراسيون فوتبال عربستان از AFC مبني بر برگزاري ديدار تيم‌هاي اين کشور با نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان آسيا در کشوري به غير از ايران، پس از اتفاق‌هاي رخ داده در بازي پرسپوليس و الاتحاد، گفت: ما پيش‌بيني مي کرديم که ممکن است آن‌ها چنين حرکتي بکنند، به همين دليل يک ايميل به ناظر ويژه‌ AFC در آن بازي زديم و از او خواستيم نظرش را درباره نحوه برگزاري بازي پرسپوليس و الاتحاد به ما بدهد که او هم در پاسخ خود از نوع برگزاري بازي سراسر تعريف و تمجيد کرد و گفت که اين بازي هيچ مشکلي نداشت و پليس ايران نيز خيلي خوب عمل کرد.

ترابيان افزود: حتي او گفت که در ورزشگاه آزادي به مسئولان عربستان بهترين مکان را دادند و بنابراين هيچ گله و شکايتي از نحوه برگزاري بازي نبود. اين ايميل به نوعي يک سند براي ما محسوب مي‌شود و مطمئنا AFC هيچ وقت به اين گونه حرف‌ها توجهي نمي‌کند.

ترابيان همچنين درباره تاريخ برگزاري ديدار دوستانه تيم‌هاي ملي ايران و ونزوئلا که به تازگي به درخواست کي‌روش لغو شده بود، اظهار کرد: هنوز تاريخ خاصي را براي برگزاري اين بازي تعيين نکرده‌ايم.

وي ادامه داد: البته روز دهم آگوست يکي از روزهاي فيفا دي است، اما با توجه به اين که ما با سازمان ليگ توافق کرديم که آن‌ها بازي‌هاي خود را تمام کنند، در اين روز ديداري برگزار نخواهد شد. احتمالا يک بازي تدارکاتي در ماه اکتبر خواهيم داشت. اما هنوز حريف ما به طور 100 درصد مشخص نيست.

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: شنبه 17 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

منصوريان: من و كي‌روش به نتيجه فكر مي‌كنيم

 

سرمربي تيم فوتبال اميد گفت: هدف اول کي‌روش و من براي تيم اميد نتيجه گرفتن است و سپس به فکر برنامه بلند مدت هستيم.

   عليرضا منصوريان در گفت و گو با سايت فدراسيون فوتبال صحبت هاي زيرا را مطرح کرده است:

*ديروز جلسه اي با رئيس فدراسيون و سرپرست کميته بين الملل داشتيد نتايج اين جلسه چه بود؟ 
من پيش از جلسه ديروز با کفاشيان و ترابيان جلسه اي هم با افشار زاده دبيرکل کميته ملي المپيک داشتم و پس از اين جلسه به فدراسيون فوتبال آمدم و جلسه اي هم با کفاشيان و ترابيان داشتم که برنامه هاي کامل خودم را به آنها ارائه کردم. امروز هم يک ليست 50 تا 60 نفره براي صدور مجوز خروج از کشور به فدراسيون فوتبال ارائه مي کنم .

* از اين ليست 50 تا 60 نفره چند بازيکن به اردوي تيم اميد براي بازي مقابل عراق دعوت خواهند شد؟ 
به هر جهت من قصد دارم که بهترين ها را انتخاب کنم و به همين دليل 27 بازيکن به اردوي تيم اميد براي بازي مقابل عراق دعوت خواهند شد که اميدوارم با تلاش و کوشش کميته ملي المپيک، فدراسيون فوتبال، کادر تيم و بازيکنان از سد تيم عراق يک تيم قدرتمندي است بگذريم.

*ديروز اعلام شد که فدراسيون قرارداد بلندمدتي را با شما خواهد بست و شما برنامه درازمدتي براي تيم اميد داريد، درباره اين برنامه صحبت کنيد. 
در واقع برنامه ما براي تيم اميد درازمدت است .انشاءاله اگر از سد عراق گذشتيم قصد داريم استعداديابي را با همکاري باشگاه هاي ليگ برتري و ليگ هاي يک و دو و به خصوص تيم هاي حاضر در رقابت هاي ليگ اميد آغاز کنيم و پس از پايان دوره استعداديابي اردوي نهايي را آغاز کنيم.

*با توجه به وسعت ايران و فوتبال خيز بودن مناطق مختلف کشور استعداديابي مطمئنا کار راحتي نخواهد بود. چه برنامه اي پيش بيني شده که اين فرايند به خوبي انجام شود؟ 
به هر جهت ما بايد تمام بازيکناني که شرايط سني بازيکناني که در تيم اميد را دارند ببينيم و آنها را بررسي کنيم و براي اين کار به هم جاي کشور برويم. ما برنامه داريم براي اينکه به باشگاه ها لطمه نخورند کشور را به چند منطقه تقسيم کنيم و با توجه به اولويت و تعداد بازيکني که هر استان دارد با همکاري فدراسيون فوتبال اردوهاي منطقه اي را برگزار کنيم. هدف ما اين است که باشگاه ها لطمه نخورند چرا که لطمه خوردن به باشگاه ها درست مثل لطمه خوردن به تيم ملي است.

*در نهايت از مناطق مختلف چند بازيکن را استعداديابي خواهيد کرد و به نظر شما فايده اين منطقه بندي چيست؟ 
بايد بگويم ما مي خواهيم به يک ليست 150 نفره برسيم، درباره قسمت دوم سوال شما هم بايد بگويم با برگزاري اردوهاي منطقه اي بازيکنان مسافت زيادي را طي نخواهند کرد و بيشترين ميزان ريکاوري را خواهند داشت.

* درباره ريکاوري بيشتر توضيح مي دهيد. 
مسلما بازيکني که جمعه بازي مي کند بايد شنبه ريکاوري کند. پس اگر يکشنبه به اردو بيايد و دوشنبه و سه شنبه تمرين کند بايد چهارشنبه دوباره ريکاوري کند. در اين ميان عملا هم اميد و هم باشگاه 2 روز را از دست مي دهند. اما اگر در مناطق اردو برگزار شود اين 2 روز از دست نمي رود.

* در نهايت اگر تيم اميد از سد عراق بگذرد چند بازيکن براي مسابقات انتخابي المپيک لندن دعوت مي شود. 
براي بازي پلي آف مقابل عراق قانوني که اعلام شده 27 بازيکن است، اما پس از اين مرحله ما بايد 23 بازيکن را به رقابت هاي مقدماتي انتخابي المپيک ببريم. پس در نهايت استعداديابي ما از بين 150 بازيکن به 23 بازيکن خوب و شايسته خواهد رسيد.

* جلساتي که با کارلوس کي‌روش داشتيد درباره تيم اميد چه بحث هايي مطرح شده است؟ 
در جلسه با کي‌روش 2 بحث مهم مطرح شد که بايد بگويم بحث اول نتيجه گيري است که کي‌روش روي آن تاکيد داشته است، چرا که هدف کوتاه مدت به المپيک و هدف بلند مدت که فراتر است رسيدن به جام جهاني 2014 برزيل است. بحث دوم تغيير نسل و ورود يک جريان تازه به فوتبال کشور است که اين جريان سازي قرار است از رده هاي پايه شروع شود تا در همه رده هاي تيم هاي ملي بازيکنان مستعد و با پتانسيل داشته باشيم و در آينده مسير حرکت تيم هاي ملي مسير رو به رشد و بي نوسان باشد.

* درباره حضور شما به عنوان سرمربي تيم اميد در روزهاي گذشته نظرات مختلفي مطرح شده است. درباره اين انتقادات و دلگرمي ها چه نظري داريد؟ 
از همه پيشکسوتان جامعه فوتبال که در مقابل من نظر مساعد داشتند و از همه پيشکسوتاني که از من انتقاد کردند تشکر مي کنم و اميدوارم که انتقادات آنها بتواند باعث شود تا عملکرد بهتري داشته باشم و اينکه تيم اميد را به موفقيت برسانم. در اينجا لازم مي دانم از غلامحسين پيرواني سرمربي سابق تيم اميد که در صحبت هاي تلفني اخيري که با هم داشتيم به من بسيار روحيه داد تشکر کنم و همچنين از هومن افاضلي که در بازي پلي آف مقابل قرقيزستان براي اين تيم زحمت کشيد قدرداني کنم و از همين جا از آنها کسب اجازه مي کنم که حرکت تيم اميد را به مسابقات المپيک شروع کنيم و از سد بزرگ عراق که تيم قدرتمندي است با ياري خدا و تلاش همه دست اندرکاران فوتبال کشور و همچنين کادر فني و بازيکنان تيم اميد عبور کنيم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 15 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

سعيدلو: استعفاي رئيس کميته انضباطي به دستم نرسيده است

 

رئيس سازمان تربيت بدني گفت: تا کنون هيچ استعفايي از رئيس کميته انضباطي به دستم نرسيده،‌ اما مجمع فدراسيون فوتبال بايد آن را حل کند.

   علي سعيدلو در حاشيه ملاقات امروز با ناصر حجازي در در بيمارستان کسري، اظهار داشت: ابتدا بايد از خداوند بزرگ بخواهم تا به تمام اسطوره‌هاي اين مرز و بوم سلامتي بدهد. حجازي سرمايه فوتبال ماست و ما بايد قدر و منزلت اين افراد را حفظ کنيم. او زحمات زيادي را براي فوتبال ما کشيده و انشاءالله به زودي در دفتر خودم ميزبان ايشان به صرف ناهار خواهم بود. 
وي افزود: وظيفه خود دانستم به عنوان يک خادم ورزش از ناصر حجازي عيادت کنم. اميدوارم به زودي سلامتي‌شان را با دعاي خير همه ببينيم.

سعيدلو همچنين در خصوص شرايط هيأت مديره تيم فوتبال استقلال نيز گفت: خدا را شکر با توجه به زحمات فتح الله زاده وضعيت استقلال خوب است. با توجه به اينکه حجازي هم از وضعيت اين تيم راضي است با همين روند وضعيت ادامه پيدا خواهد کرد. انشاءالله به زودي با تشکيل جلسه‌اي سعي خواهيم کرد افرادي را براي کمک به فتح الله زاده با نظر خودش و جمع بندي‌هاي لازم انتخاب کنيم. 
سعيدلو همچنين در جواب سؤالي که آيا استعفاي مجتبي شريفي، رئيس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال به شما رسيده است يا خير نيز گفت: اين موضوع بايد در فدراسيون فوتبال که مجمع دارد، حل شود. من زياد در اين عوامل دخالت نمي‌کنم .حالا بايد ببينيم که چه اتفاقي مي افتد. البته من مي‌گويم که هيچ استعفاي به من نرسيده و مي‌توانيد از دفتر من سؤال کنيد.

رئيس سازمان تربيت بدني همچنين در انتهاي ديدارش با ناصر حجازي دستور داد که صندوق حمايت از قهرمانان از وضعيت او هر روز باخبر شوند و به او گزارشي دهند. 
سعيدلو در خصوص ناهنجاري‌ها در بازي‌هاي اخير ليگ برتر نيز گفت: بالاخره صحبت‌هايي و تذکراتي به فدراسيون داده ايم تا در اين شرايط حساس بيشتر عوامل فوتبالي دقت کنند تا اتفاقات ناخوشايند پيش نيايد. البته جذابيت فوتبال هميشه زيباست اما نبايد با ناهنجاري توأم باشد.

 

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 15 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

کفاشيان: هنوز براي کسي حکم نزده ام

 

 

رئيس فدراسيون فوتبال درگفت و گو با سايت رسمي فدارسيون فوتبال مواردي را درخصوص سرمربي تيم ملي اميد، قضاوت داوران در ديدار صبا و تراکتورسازي ،کميته انضباطي و حضور تيم ملي بانوان در مسابقات مقدماتي المپيک لندن بيان کرد.

  به گزارش سایت رسمی فدراسیون،

 *فدراسیون روی منصوریان سرمایه گذاری کرده است 

علی کفاشیان-رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی تیم ملی گفت:منصوریان از مربیانی است که فدراسیون روی آن سرمایه گذاری کرده و ما از عملکردش راضی هستیم.او جز کادر فنی فدراسیون است و در بخش های مختلف از وی استفاده می شود.معتقدم منصوریان می تواند در سطح آسیا مربی خوبی باشد و با این روندی که پیش روی خود دارد بی شک موفق خواهد شد.

وی افزود:سرمربیان تیم ها نباید به حاشیه ها اهمیت دهند و باید تمرکز خود را بر روی تمرینات و مسابقات تیم های بگذارند.ما نیز از برد و باخت تیم های ملی در مسابقات تجربه کسب خواهیم کرد و در جهت بهتر بازی کردن و موفق شدن تلاش می کنیم.

 

*تیم تراکتورسازی تبریز باید به قانون احترام بگذارد

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه در خصوص قضاوت داوران در دیدار صبا و تراکتورسازی گفت:ما به داورانمان ایمان داریم و مطمئن هستیم قضاوتشان با کمترین مشکل است و اگر در زمین مسابقه  ایراداتی دارند از روی عمد نیست.این دیدار نیز بسیار حساس بود و خوشبختانه داور این مسابقه با تمرکز بالا قضاوت کرد.

وی در خصوص اینکه تیم تراکتور سازی تبریز در صورت عدم تکرار بازی مقابل صبای قم قصد انصراف از رقابتهای لیگ برتر را دارد گفت:تیم تراکتور باید به قانون احترام بگذارد.مراجع ذیربط با صدور احکام و قوانینی که وجود دارد در مورد این بازی،تکرار یا عدم تکرار مسابقه تصمیم می گیرند.بر همین اساس معتقدم تیم تراکتور باید تابع قانونی که از سوی سازمان لیگ برتر یا کمیته انضباطی اعلام می شود،باشد.

*هنوز حکمی برای رئیس کمیته انضباطی زده نشده است

کفاشیان در خصوص انتخاب رئیس جدید کمیته انضباطی گفت:هنوز حکمی برای کسی نزده ام.فعلا تمامی موارد در کمیته انضباطی و با هماهنگی اعضای کمیته انجام می شود و در واقع هنوز برای فرد خاصی به عنوان رئیس کمیته انضباطی حکم نزده ام.

*از تیم ملی بانوان حمایت می کنیم

رئیس فدراسیون با حمایت از تیم ملی بانوان به منظور حضور در مسابقات مقدماتی المپیک لندن گفت:تا حد توانمان از تیم ملی بانوان حمایت  می کنیم.فعلا این تیم با منتخب باشگاههای اوکراین دو دیدار تدارکاتی را پیش روی خود دارد و اگر برنامه ای جدید از سوی کادر فنی این تیم به ما اعلام شود،بررسی و در حد توانمان از برنامه هایشان حمایت می کنیم تا ملی پوشان بانوان در مسابقات پیش رو موفق باشند.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 15 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

ترابيان: خبر استعفاي منصوريان کاملا کذب بود

 

عباس ترابيان سرپرست تيم ملي فوتبال ايران در گفتگو با سايت رسمي فدراسيون ، با گلايه از برخي رسانه ها فقط استعفاي منصوريان را کذب دانست.

  به گزارش سایت رسمی فدراسیون، وی درباره شایعه استعفای علیرضا منصوریان گفت: «متاسفانه این روزها تیترها و مطالبی بدون پایه و اساس و از روی منویات شخصی منتشر می شود که بر روی فضای فوتبال ایران تاثیر بدی می گذارد. خبر استعفای منصوریان کاملا کذب بود ، چرا که نتیجه یک نظرسنجی روی تصمیم ایشان و فدراسیون تاثیرگذار نیست و سرمربی تیم ملی امید چند روز پیش به فدراسیون آمد و جلسه مشترک با رئیس فدراسیون و بنده داشت که در این جلسه مقرر شد مسئله خروجی بازیکنان موردنظر پیگیری شود تا به مشکل نخورند و همچنین برنامه های تیم ملی امید از سوی ایشان ارائه شد .»

سرپرست تیم ملی با اشاره به اینکه فدراسیون فوتبال نمی خواهد انتخاب مربیان ملی مقطعی باشد گفت: «فدراسیون روی مربیانی که انتخاب می کند سرمایه گذاری بلندمدتی خواهد داشت و برنامه های این مربیان با توجه به شرایط اجرا خواهد شد. به این ترتیب همانطور که قبلا گفته بودیم قرارداد با منصوریان درازمدت خواهد بود. البته در چند روز گذشته انتقادات زیادی از انتخاب اکبر محمدی برای تیم ملی جوانان شده که باید بگویم اکبر محمدی در تیم ملی نوجوانان کار کرده و هیچ کس به اندازه وی روی بازیکنانی که در حال حاضر به رده جوانان رفته اند شناخت ندارد . طبیعی و منطقی بود که کی روش با توجه به اطلاعاتی که اکبر محمدی از تیم ملی نوجوانان داشت او را مامور به استعدادیابی و همچنین دیگر کارهای تیم ملی جوانان کند . هرچند که هنوز سرمربی تیم ملی جوانان از سوی کی روش اعلام نشده و در صورت لزوم از سوی او با توجه به شرایط اعلام خواهد شد.»

ترابیان با اشاره به نظارت کی روش روی تیم ملی امید گفت: «کی روش همکاری مستقیمی با علیرضا منصوریان دارد و کار باید انجام شود. بر این اساس قرار شد تا تیم ملی امید ششم ژوئن (16 خرداد) در کویت به مصاف تیم ملی کویت برود.»

وی در پایان گفت: «یک تاریخ دیگر برای بازی تدارکاتی تیم ملی امید در نظر گرفته شده است که در این تاریخ به پیشنهاد کی روش تیم ملی بزرگسالان با تیم امید دیدار تدارکاتی برگزار خواهد کرد.»

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 15 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

ترابيان: با تصميم كي‌روش ديدار دوستانه با ونزوئلا لغو شد

 

سرپرست تيم ملي فوتبال از لغو ديدار تيم‌هاي ملي ايران و ونزوئلا خبر داد.

  عباس ترابيان در گفت و گو با سايت فدراسيون فوتبال درباره لغو بازي ايران و ونزوئلا گفت: ما قرار بود 17 خرداد ميزبان تيم ملي ونزوئلا باشيم، صحبت هاي اوليه هم انجام شده بود اما قرارداد اين بازي امضا نشده بود. به همين دليل براساس تغييرات جزئي که در مسابقات جام حذفي ايجاد شد و همين طور مطابق نظر سرمربي تيم ملي، اين بازي انجام نخواهد شد.

ترابيان درباره نظر کي‌روش گفت: سرمربي تيم ملي معتقد است به خاطر پايان رقابت هاي ليگ برتر خستگي مفرطي در بازيکنان باشگاه ها وجود دارد، به همين دليل ترجيح داد به جاي اين بازي بازيکنان پس از آخرين بازي شان در ليگ برتر 10 روز استراحت مطلق داشته باشند تا خستگي ماراتن سخت ليگ برتر را پشت سر بگذارند و با شور و نشاط بيشتري در اردوي تيم ملي حاضر شود. البته بازي با ماداگاسکار همچنان بر جاي خود باقي است و قراردادش به زودي امضا مي شود.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 12 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

كي‌روش خواستار 10 روز استراحت اجباري براي ملي‌پوشان شد

 

سرمربي تيم ملي فوتبال قبل از اينکه بخواهد اردوي تيم ملي فوتبال را تشکيل دهد، 10 روز استراحت اجباري براي ملي‌پوشان را در نظر گرفته است.

   کارلوس کي‌روش از زماني که هدايت تيم ملي فوتبال را قبول کرده تمامي مسائلي که باعث کمک به او براي شناخت بهتر از شرايط فوتبال ايران مي شود را در نظر گرفته است. 
به همين دليل کي‌روش اعلام کرده با پايان مسابقات ليگ و جام حذفي زمان برگزاري اولين اردوي تيم ملي را اعلام مي کند که بازيکنان ملي پوش 10 روز به طور اجباري استراحت مطلق داشته باشند و بدن هايشان سرحال شود. 
با سپري شدن اين مدت استراحت کي‌روش اردوي اوليه را در کمپ تيم هاي ملي برگزار مي کند.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 12 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

ترابيان: در حيطه وظايف من سفارش مربي به كي‌روش نيست

 

سرپرست تيم ملي فوتبال گفت: در حيطه وظايفم نيست که بخواهم مربي به کي‌روش سفارش يا معرفي کنم.

 عباس ترابيان درباره انتقادهايي که انتخاب اميد نمازي به عنوان دستيار کي‌روش مي شود و اينکه چرا او راهنمايي هاي لازم را با سرمربي تيم ملي نداشته است، اظهار داشت: من هيچ وقت به خودم اجازه نمي دهم در مورد مسائل فني تيم ملي صحبتي با کي‌روش داشته باشم. درست است که سال ها خودم فوتباليست بودم و سال هاست که در اين فوتبال هستم اما در حيطه فعاليت هاي خودم نمي دانم که بخواهم کسي را به سرمربي سفارش کنم.

وي ادامه داد: او از من خواست تا فهرست سرمربيان و نفرات دوم تيم هاي ليگ برتري را در اختيارش بگذارم و من هم اين ليست را به همراه شماره هايشان به کي‌روش تحويل دادم. او خودش با مربيان ارتباط گرفت و اطلاعات را جمع آوري کرد. او با افراد مختلفي جلسه گذاشت.

سرپرست تيم ملي تصريح کرد: يکي از مربياني که او جلسه گذاشت مجيد صالح بود. کي‌روش معتقد است که او يکي از مربيان با آتيه است اما در صحبت با اين مربي صالح دوست داشت در صورتي با سرمربي تيم ملي همکاري کند که کنار او روي نيمکت بنشيند. يکي ديگر از مربيان مورد نظر کي‌روش کريم قنبري بود اما قنبري دوست داشت در اصفهان و تيم سپاهان بماند اما قرار شد نماينده سرمربي تيم ملي در اصفهان باشد.

ترابيان تاکيد کرد: من هيچ سفارشي به کي‌روش بابت انتخاب مربيان نداشتم و تازه به اصرار خود من او قبول کرد يک دستيار ايراني روي نيمکت داشته باشد اما نمي توانم به او تحميل کنم که کدام مربي را انتخاب کند. او به من گفت مي خواهد مربي مورد نظر خدمات مناسبي به وي بدهد. نمازي را چون از قبل مي شناخته و اين مربي هم به زبان انگليسي تسلط دارد انتخاب کرد.

سرپرست کميته روابط بين الملل تصريح کرد: براي تيم اميد هم کي‌روش معتقد بود بايد مربي مسئوليت قبول کند که در اين مقطع زماني شجاعت داشته باشد و منصوريان هم شجاعانه اين مسئوليت را قبول کرد. او هم اکنون هم با مربيان ليگ برتري ارتباط بسيار خوبي پيدا کرده است. مي توانم به برخورد بسيار گرم امير قلعه نويي با وي بعد از بازي با صباي قم اشاره کنم. امير قلعه نويي در اين ديدار نشان داد که مربي حرفه اي است. او همچنين با عبدالله ويسي هم ديداري داشت و سرمربي صبا بسيار گرم به او گفت وقتي تمرينات تيم ملي شروع شود اولين نفري است که براي يادداشت برداري از تمرينات به اردو مي آيد. علي دايي هم ارتباط بسيار خوبي با کي‌روش برقرار کرده است.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 12 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

خستگي بازيكنان و احتمال لغو بازي دوستانه تيم ملي با ونزوئلا

 

به احتمال زياد بازي تيم ملي فوتبال ايران با ونزوئلا به دليل برگزاري جام حذفي لغو شود.

  کارلوس کي‌روش به آمادگي بدني بازيکنان تيم ملي براي اولين اردويي که قرار است او هدايت آن را بر عهده داشته باشد، اهميت مي دهد و به همين دليل به سازمان ليگ برتر اعلام کرده است تاريخ برگزاري جام حذفي را مشخص کنند. 
وي قصد دارد بداند بازي هاي جام حذفي چه زماني به پايان مي رسد تا بر اساس آن برگزاري بازي تيم ملي مقابل ونزوئلا را مشخص کند. 
سرمربي تيم ملي اعتقاد دارد اگر بازيکنان خسته باشند برگزاري اين ديدار تدارکاتي نمي تواند فايده اي براي تيم ملي داشته باشد و به همين دليل به احتمال زياد بازي تيم ملي مقابل ونزوئلا برگزار نمي شود. 
قرار است امروز يا فردا تکليف برگزاري بازي با ونزوئلا مشخص شود.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 12 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اسامي بازيكنان تيم ملي دو روز پس از پايان ليگ اعلام مي‌شود

 

سرمربي تيم ملي فوتبال گفت: اسامي ملي‌پوشان دو روز پس از پايان مسابقات ليگ اعلام خواهد شد.

   کي‌روش در ادامه نشست مطبوعاتي با تاکيد دوباره اين مطلب که با نمازي کار کرده‌ام در مورد مربي زير 19 سال گفت: من نگفتم محمدي و آذر‌پور را سرمربي تيم ملي کرديم اما از آنجايي که آنها شرايط تيم ملي را مي‌دانستند و کار استعداديابي را انجام مي‌دادند چون اولويت‌هاي ديگري داشتيم تصميم گرفتيم که اين دو نفر به کار خود ادامه دهند و بعدا مربي زير 19 سال انتخاب شود.

* رساندن تيم ملي به جام جهاني يک موفقيت بزرگ است 
کي‌روش در پاسخ به سؤال يکي از خبرنگاران که پرسيده بود وي به عنوان نفر اول نيمکت هيچگاه سابقه موفقي نداشته است گفت: 31 سال سابقه مربيگري دارم که از اين سال‌ها تنها 8 سال نفر دوم بود. اين موضوع درست نيست که خودم در مورد عملکردم صحبت کنم و شما بايد اين موضوع را تائيد کنيد اما من از اين 31 سال نيمي از فعاليتم در تيم‌هاي ملي و بقيه‌اش در باشگاه‌ها بوده است.

رزومه مرا بررسي کنيد متوجه مي‌شويد در تيم‌ مترو استالز، ناگويا و ساير تيم‌هايي که بودم چه موفقيت‌هايي داشتم و در هر کدام جام‌هايي را به دست آوردم. رزومه من بهترين پاسخگوي شما است. 
در آفريقاي جنوبي توانستم تيم ملي پرتغال را رهبري کنم. در دنياي فوتبال رساندن يک تيم به جام جهاني خود يک موفقيت محسوب مي‌شود اما باز هم تاکيد مي‌کنم که درست نيست خودم بخواهم در مورد خودم صحبت کنم.

* فوتبال يعني اينکه در آينده چه نتيجه‌اي مي‌گيرد 
در مورد کارهايي که در گذشته انجام داده‌ام اهميتي ندارد صحبت کنم چرا که فوتبال يعني اينکه در آينده چه نتيجه‌اي خواهيد گرفت. اميدوارم در ايران با حمايت فدراسيون و باشگاه‌ها به اهدافمان برسيم. 
کي روش در ادامه اين نشست با تعجب از اينکه چرا خبرنگاران سؤالات بنيادي و پايه‌اي نمي‌پرسند در اين مورد گفت: يکي از سؤال‌هاي اساسي که توقع داشتم به عنوان اولين سؤال آن را مطرح کنيد اردوي آمادگي تيم ملي چه زماني آغاز مي‌شود.

*اعلام برنامه‌هاي تيم ملي و زمان اردوها 
کي‌روش در ادامه اين نشست برنامه‌هاي پيش روي تيم ملي را برشمرد و گفت: به همکاري و تعامل باشگاه‌ها نياز داريم. اميدوارم با يک ارتباط و تعامل خوب اين اردوها انجام شود چرا که مي‌خواهيم بهترين‌ها مقابل عراق بازي کنند. چه بازي تدارکاتي داشته باشيم يا نداشته باشيم بايد بازيکنان را آماده کنيم. 
پس از پايان مسابقات ليگ برتر که بيستم مي خواهد بود اردوي تيم ملي به مدت سه روز از تاريخ 23 مي با حضور بازيکناني که تيم‌هاي آنها در ليگ قهرمانان آسيا قرار ندارند برگزار مي‌شود. در همين تاريخ تيم اميد ايران يک اردوي پيش مقدماتي برگزار خواهد کرد. اردوي نهايي اين تيم‌ها در تهران از تاريخ 30 مي استارت مي‌خورد.

قرار است طبق هماهنگي‌هاي انجام شده 27 يا 28 ژوئن ايران را به مقصد کمپي در اروپا ترک و تا نهم و دهم جولاي در اين کمپ اردوي آماده‌سازي را برگزارکنيم. سپس ملي پوشان پس از بازگشت به ايران از تاريخ سيزدهم جولاي براي بازي به مالديو کار خود را از سر خواهند گرفت. 
اسامي ملي پوشان هم 22 مي (اول خرداد) و دو روز پس از پايان مسابقات ليگ اعلام مي‌شود.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: جمعه 9 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

حضور کي‌روش درضيافت شام مديرعامل باشگاه سپاهان

 

سرمربي تيم ملي فوتبال در ضيافت شام ميهمان مديرعامل باشگاه سپاهان بود.

    پس از پايان بازي تيم هاي سپاهان و صباي قم محمدرضا ساکت مديرعامل باشگاه سپاهان چند ميهمان ويژه داشت. 
در ضيافتي شام در هتل عباسي، ساکت از کارلوس کي‌روش و همسرش و همچنين دستياران سرمربي تيم ملي پذيرايي کرد. 
در اين ضيافت سرمربي تيم ملي از ميهمان نوازي اصفهاني‌ها ابراز رضايت کرد. 
ديروز کادرفني تيم ملي بازي سپاهان و صبا از نزديک تماشا کرد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: سه شنبه 6 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

سن بالاي بازيکنان ايراني برنامه‌هايم را تحت‌تاثير قرار داده است

 

سرمربي تيم ملي فوتبال گفت: سن بازيکنان ايراني بالاست و اين موضوع برنامه‌هاي من براي جام جهاني برزيل را تحت تاثير قرار مي‌دهد.

    به نقل از سايت باشگاه سپاهان، کارلوس کي‌روش دوشنبه شب در ضيافت شام باشگاه سپاهان گفت: بالا بودن سن بازيکنان ايراني، برنامه هايم براي آماده سازي تيم ملي جهت مسابقات انتخابي جام جهاني 2014 برزيل را تحت تاثير قرار مي دهد.

وي تاکيد کرد: تيم ملي ايران براي مسابقات انتخابي جام جهاني به بازيکنان مستعد و جوان تر نياز دارد و به اعتقاد من فوتبال ايران در سال هاي گذشته از پشتوانه سازي براي تيم بزرگسالان خود غفلت کرده است.

کي‌روش تصريح کرد: بازيکنان فوتبال ايران از استعدادهاي بالقوه اي برخوردار هستند و بايد کوشيد با همکاري مربيان فوتبال استان ها، اين استعدادها شناسايي و براي پشتوانه سازي تيم هاي ملي پرورش يابند.

وي اظهار داشت: براي کشف استعدادها در فوتبال ايران جهت حضور در تيم ملي، نمايندگاني را در استان ها قرار داده ام و آنها بازيکنان حائز شرايط براي حضور در اردوهاي تيم هاي ملي را به من معرفي خواهند کرد. 
کي‌روش در پايان براي اين باشگاه آرزوي موفقيت کرد.

استاندار اصفهان نيز در اين ميهماني که در هتل عباسي اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: اصفهان از استان هاي پيشرو در زمينه ورزش به خصوص رشته فوتبال است. 
عليرضا ذاکر اصفهاني با اشاره به وجود صنايع بزرگ و مادر در استان اصفهان، افزود: اين صنايع با حمايت از ورزش به پرورش استعدادهاي جوانان اصفهاني در رشته هاي مختلف ورزشي مبادرت کرده اند. 
وي گفت: اصفهان با حمايت دو صنعت فولاد مبارکه و ذوب آهن توانسته است در رشته فوتبال خود را به عنوان قطب اصلي اين رشته در کشور معرفي کند و اکنون فوتبال اصفهان با حضور تيم هاي فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن در سطح بين الملل به افتخارات زيادي رسيده است.

استاندار اصفهان با بيان اين مطلب که مسئولان اين استان به صورت جدي از ورزش حمايت مي کنند، افزود: ورزش اصفهان از جايگاه خوبي برخوردار است و ما درصدد هستيم تا ورزش را در استان بيش از پيش ارتقاء دهيم.

پيش از صحبت هاي سرمربي تيم ملي فوتبال، محمد رضا ساکت مدير عامل باشگاه سپاهان در سخناني به معرفي کامل اين باشگاه و فعاليت هاي سپاهان در همه رده هاي سني فوتبال پرداخت.

در اين جلسه عباس ترابيان سرپرست تيم ملي فوتبال، رشيد خدابخش مدير کل تربيت بدني استان اصفهان، غلامحسين حسيني رئيس هيات مديره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، بهمن مسعودي عضو هيات مديره باشگاه، علي اکبر ابرقويي نژاد رئيس هيات فوتبال استان اصفهان نيز حضور داشتند.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: سه شنبه 6 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com